قلب جرئ
كل سنة وانتم طيبين
بمناسبة عيد القيامة المجيد وشم النسيم
ربنا يعيده علينا جميعا بالخير وسعادة
ويحفظ بلدنا الحبيبة مصر
اهلا وسهلا بيك فى بيتك
احنا كلنا هنا اخوات
وفى انتظارك
قلب جرئ
كل سنة وانتم طيبين
بمناسبة عيد القيامة المجيد وشم النسيم
ربنا يعيده علينا جميعا بالخير وسعادة
ويحفظ بلدنا الحبيبة مصر
اهلا وسهلا بيك فى بيتك
احنا كلنا هنا اخوات
وفى انتظارك
قلب جرئ
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

قلب جرئ

جمهورية الاخوة والمحبة الابدية التى تحمل الخير للجميع دون تفرقة

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
سحابة الكلمات الدلالية
المواضيع الأخيرة
» اتكسرى يا ريح
عاوز حبيبتك تموت فيك ادخل هنا واناهقولك ازاي Emptyالجمعة أغسطس 15, 2014 3:26 pm من طرف joash

» الخبز المحروق
عاوز حبيبتك تموت فيك ادخل هنا واناهقولك ازاي Emptyالخميس أغسطس 14, 2014 10:53 am من طرف joash

» قولوا رايكم فى الصورة
عاوز حبيبتك تموت فيك ادخل هنا واناهقولك ازاي Emptyالخميس أغسطس 14, 2014 10:52 am من طرف joash

» ان كان ع الحب
عاوز حبيبتك تموت فيك ادخل هنا واناهقولك ازاي Emptyالخميس أغسطس 14, 2014 10:51 am من طرف joash

» كتبت احــبك
عاوز حبيبتك تموت فيك ادخل هنا واناهقولك ازاي Emptyالخميس أغسطس 14, 2014 10:50 am من طرف joash

» صورة رووووووووعة للعشاء الاخير بجد
عاوز حبيبتك تموت فيك ادخل هنا واناهقولك ازاي Emptyالخميس أغسطس 14, 2014 10:47 am من طرف joash

» هههههههههه - حبيبى
عاوز حبيبتك تموت فيك ادخل هنا واناهقولك ازاي Emptyالخميس أغسطس 14, 2014 10:43 am من طرف joash

» حبــيـــبـــــى...........؟
عاوز حبيبتك تموت فيك ادخل هنا واناهقولك ازاي Emptyالأربعاء يوليو 16, 2014 5:25 pm من طرف خادمة الرب

»  لعبه حلوووه كيف تعرف أن شخص يحبك
عاوز حبيبتك تموت فيك ادخل هنا واناهقولك ازاي Emptyالإثنين مايو 12, 2014 12:21 pm من طرف 7bibi BaBa

التبادل الاعلاني

انشاء منتدى مجاني

عاوز حبيبتك تموت فيك ادخل هنا واناهقولك ازاي

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

عاوز حبيبتك تموت فيك ادخل هنا واناهقولك ازاي Empty
مُساهمةموضوع: عاوز حبيبتك تموت فيك ادخل هنا واناهقولك ازاي   عاوز حبيبتك تموت فيك ادخل هنا واناهقولك ازاي Emptyالخميس يونيو 28, 2012 4:58 pm

اكتر حاجة البنت تحبها انك تقولها بحبك دى اكتر حاجة بتاثر فيها يعنى مش تقول مانا قلتهالها من يومين على قد ماتقدر قولهالها لو كل يوم قولهالها

انت كنت لسة بتقابلها ولسة سايباك مافيش 10 دقايق كلمها قلها وحشتينى هاموت واشوفك وانت طبعا لما صدقت ههههه بس برده كلمها

وانت بتكلمها اوعى تنزل عينك من على عينها هى هتبقى هتموت من الكسوف اكيد بس برده خليك باصص لعنيها وهى بتكلمك ووانت بتكلمها

حاول لو فى حاجة اول واحدة تاخد رايها هى علشان تحس باهتمامك بيها وان رايها يهمك

اى بنت بتحب اللى بتحبه يكون بيغير عليها بس مش الغيرة اللى تخنق حسسها انك بتغير عليها يعنى هتخرج قولها مش تتاخرى وقفت كلمت حد من زمايلها فى الكلية قلها مش تزودى فى كلامك معاهم كده يعنى حسسها انك خايف عليها

لو زعلت منك وانت غلطان اوعى تسكت افضل وراها صدقنى لو قالتلك سيبنى هى عايزاك تتكلم وتكمل وتتحايل عليها اكتر علشان تحس انك خايف على زعلها وافضل ابعتلعا فى مسجات تقولها انك مش كنت تقصد وانك بتحبها وخليك وراها لكن لو مش انت اللى غلطان اتقل شوية بس مش تتقل اوى يعنى اخرك يوم واقل كمان علشان هى ممكن تفتكرك لما صدقت

افضل وراها لغاية ماتقلك بحبك لو مش كانت بتقلهالك كتير بس مش تكتر اوى علشان البنات بيتكسفوا من الكلمة دى موت يعنى من الاخر مرة قفل وقلها انا عايز اسمعها منك

يوم عيد ميلادها الساعة 12 ودقيقة تكون باعتلها تقولها كل سنة وانتى طيبة

وانت بتكلمها فى مرة قلها عايز اسمعك حاجة وشغلها اغنية وقولها دى بتعبر عن اللى جوايا واطلب منها انها هى كمان تسمعك اغنية توصف اللى هى حاسة بيه من ناحيتك هى كمان
خادمة الرب
المسئول عن المنتدى
خادمة الرب

مُساهمةموضوع: رد: عاوز حبيبتك تموت فيك ادخل هنا واناهقولك ازاي   عاوز حبيبتك تموت فيك ادخل هنا واناهقولك ازاي Emptyالجمعة يونيو 29, 2012 12:11 pm

ده فى الخيال خيال

وفى الاخر لو بنت جدعه تديه بالقم على وجهه هههههههههههههه
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: عاوز حبيبتك تموت فيك ادخل هنا واناهقولك ازاي   عاوز حبيبتك تموت فيك ادخل هنا واناهقولك ازاي Emptyالجمعة يونيو 29, 2012 1:17 pm

ههههه ماشى

عاوز حبيبتك تموت فيك ادخل هنا واناهقولك ازاي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ازاي البنت تحرق دم الولد ازاي ترجعي حقك
» حبيبتك ..........8
» ازاي اسمع صوت ربنا وهو بيكلمني.....!!!!
» عاوزة اعرف ازاي احط صورة جنب اسمي
» لو حبيبتك شافتك بتكلم حد من البنات هاتقولها ......